thesims3bloggis

Alla inlägg under december 2012

Av Sara (the sims 3) - 31 december 2012 11:53

Hej jag hade bara tänkt skriva ett par saker här nu:


Ni får jätte gjärna bli vänn med mig på the sims 3´s sida där jag heter SARAVICKY man måste stava det med stora bokstäver!

Jag kommer nog inte blogga varje dag så ni vet eftersom att jag blir väldigt lätt trött och jag vet inte precis vad jag ska blogga om...

BYE

Av Sara (the sims 3) - 30 december 2012 14:07

Hejsan. Jag vet jag har inte bloggat på ett par dagar men det är eftersom att jag inte orkat. Men ialla fall jag har köpt The Sims 3 Katy Perry Sötsaker! Det är faktiskt rätt så roligt! Men jag hade tänkt visa ett par simmar som jag gjorde igår. Simmarna ska likna de i bandet Timoteij:

 

Hur jag gjorde de som simmar!

   Och Timoteij på riktigt!

Jag blev faktiskt nöjd eftersom att det är väldigt svårt att få till så att allt blir rätt. När jag gjorde de som simmar kolla jag inte på denna bilden det var därför alla mina simmar hade rakt hår.

Senare kanske kommer fler bilder på en annan sim jag gjorde igår... Det är också en kändis...

Ett tips:

Euphoria forever..

Av Sara (the sims 3) - 25 december 2012 16:43

  Hejsan!


Ni kanske har läst förra inlägget? Men ialla fall jag är redan piggare och tänkte att jag kunde blogga lite. Så här kommer bilder från gårdagens spel när jag provade att spela kvällsnöjen! Simmen heter Ella och är 5-stjärnig kändis det högsta man kan vara! De flesta bilderna kommer nog vara mitt i natten när hon är på diskokulan och dansar...

 

 In här får du inte komma tjejen! Inte min sim!

         


Av Sara (the sims 3) - 25 december 2012 13:40

Det blir ingen bloggning på ett dagar eftersom att jag är trött från igår, och jag orkar int blogga. Men även för att jag vill prova alla mina julklappar!

 

Av Sara (the sims 3) - 24 december 2012 19:12

Hejsan, jag är fortfarande hos mina kusiner men använder deras dator. JAg hade bara tänkt skriva att jag nu har alla the sims 3 expansion paket som kommit ut just nu för jag fick The Sims 3 Kvällsnöjen och The Sims 3 Drömjobb! Det ska bli kul att prova spela det hemma sen. 

Ha nu en trevlig och rolig jul och hoppas ni får det som ni önskar er.

Serien jag skrivit att jag ska föröska komma på jag har kommit på nu så första delen kanske kommer imorgon!

 

Av Sara (the sims 3) - 24 december 2012 11:38

God Jul! Alla bloggläsare.

Idag kommer det inte bli någon bloggning tyvärr eftersom att jag ska fira jul hos mina kusiner och jag kommer hem ungefär klockan 10 på kvällen.   

Ni får nöja er med ett par sims bilder:

                Detta är bilder jag har använt i inläggen jag gjort nu i december!

Av Sara (the sims 3) - 23 december 2012 18:15

Hejsan svejsan!


Jag hade tänkt tipsa om två bloggar som två av mina kompisar har de handlar självklart båda om sims!


TheSims3Vici.bloggplatsen.se

TheSims3Flingisen.bloggplatsen.se


Det var de bloggarna BYE!

Av Sara (the sims 3) - 23 december 2012 17:20

 



Hejsan!


Här kommer min recension av The Sims 3 Husdjur!


Kläderna:

Kläderna är väldigt väldigt fina det är bara synd att nästan alla kläder ser ut som häst kläder men de är ändå snygga.


Husdjuren:

EA har gjort ett väldigt bra jobb med husdjuren och det är roligt att det finns vildhästar, hjortar och tvättbjörn. Det är även kul att det finns herrelösa katter och hundar.

 

Husdjurens egenskaper:

Jag gillar husdjurens egenskaper för de är roliga och bra. Jag gillar när hundar ibland är äventyrliga eftersom att de då gärna kan hoppa upp i soffor eller sängar!


Enhörningar:

Enhörningarna är jätte fina ialla fall de som är ljusa de mörka är inte lika söta och är lite svåra att se på natten. Det är synd att det bara ibland finns enhörningar i ens stad och om det inte finns enhörningar första dagen så finns de aldrig hos just de simmarna.

 


Övrigt:

Det är lite konstigt att en herrelös hund går till ens simmars dörr för att dö...

 

Men ÄNNU konstigare är det nog när liemannen och hunden går in i ens hus   

 

Konstigt?


Slutpoäng:

Detta är ett väldigt roligt sims med många möjligheter. Det är roligt att simmarna kan ha husdjur. Roligt med Enhörningar. Men lite konstigt när herrelösa djur kommer till ens simmars hus för att dö jag har en gång läst på en annan blogg att en enhörning kom till dens simmar och att enhörningen dog på tomten.


The Sims 3 Husdjur får av mig:

    Fem av fem sim-diamanter!!!!!!                                   
            


Översätt bloggen

Presentation


Hej jag är en tjej som älskar sims! Bli gärna vän med mig på thesims3.com där heter jag SARAVICKY

Lite om mig:

    

Vad jag håller på med:

*Ny Historia

 

*Guider

 

*Ett hemligt projekt om simmar

 

*Neddladdningstips

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska min sims historia vara?
 Komedi
 Romatisk
 Mystisk
 Skräck
 Sorglig

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Följ bloggen!

   

Länkar

Här kommer ett par bloggar som jag tycker om eller sånna jag läst. Och ibland kanske länkningar ifall jag har tävlingar:

 

Fanta Sims 3

Allt om sims

Rampljus

SimSim

Sims Dream

The Sims 3 Vici

The Sims 3 Flingisen

 

Om jag har glömt nån blogg eller om ni har nån blogg ni gillar så skriv gärna det i kommentarena eller så kanske du kan tipsa dig själv!


Ovido - Quiz & Flashcards