thesims3bloggis

Direktlänk till inlägg 5 mars 2013

Önskesimmar.

Av Sara (the sims 3) - 5 mars 2013 09:13

Många har ju börjat med Önskesimmar och i menyraden har jag ju skrivit "En överraskning om simmar" och överraskningen var att jag hade tänkt börja med önske simmar. Så skriv i kommentaren:


1. Vad simmen ska heta. 

2. Kön och ålder.

3. Hårfärg, ögonfärg och hudfärg.

4. Vilka expansionpaket och prylpaket du har.

5. Personlighet (har du några önskemål på vilka egenskaper).

6. En biografi till simmen.

7. Får jag använda CC eller bara använda kläder kch sånna saker från själva "spelet".

8. Övriga önskemål.


Om du önskar en sim får du tänka på att det kanske kan ta ett tag innan jag gör simmen.

 

En sim jag gjorde när jag testade Pose player.

 
 
Ingen bild

Millie

5 mars 2013 20:08

1. Hanne Well
2. Kvinna, Ungdom
3. Svart,Brun
4. Alla EP, men inga pryl
5. Pers. typ, snäll utanför/inte så många vänner x3 Egens. kvittar, :)
6. Hanne har alltid varit den som varit utstött, blyg och inte vågat prata. Men när hon träffar Leon förändras allt! Dom blir rebell paret. :3
7. Helst, :)
8. Inte något specielt, :D

 
Ingen bild

Millie

5 mars 2013 20:11

Får man önska två?? :D

Sara (the sims 3)

6 mars 2013 17:16

Ja. Jag tycker bara det är kul att göra simmar. ;)

 
Ingen bild

Millie

7 mars 2013 10:51

1. Leon Dubber
2. Man, Ungdom
3. Blond, Blå
4. Alla EP, men inga pryl, ;)
5. Pers. Bråkig, men snäll, populär Egens. Välj du :)
6. Leon är somsakt inte blyg av sig, snarare tvärtom rebbelisk,flörtig och rolig! Men en dag så träffar han Hanne. Kärlek vid första ögonkastet eller vad man nu säger!
7. Gärna, :)
8. Inte något specielt, :3

 
victoria

victoria

9 mars 2013 08:52

SV: Har provat utan några resultat tyvärr.. :/ Har skickat ett mail till dem nu.

http://tthesims.bloggplatsen.se

Sara (the sims 3)

13 mars 2013 18:55

Har läst på din blogg att det verkade funka nu!

 
sims3saga

sims3saga

16 april 2013 15:44

1. Kate Lee
2. Tjej, tonåring
3. Ljus brun, grön
4. Stadsliv. lyx och disgn, årstider, kvällsnöjen, leva livet, husdjur.
5. snäll och söt, välj du
6. Kate är alltid snäll och hjälper ofta till. Det är många som säger till henne att hon är söt.
7. Använd cc du!
8. Söta kläder

http://sims3saga.blogspot.se

 
sims3saga

sims3saga

27 april 2013 07:57

En till^^
1. Felice warner
2. Tjej, ungdom
3. mörkbrun, grön, solbränd
4. Stadsliv, lyx och disgn, årstider, kvällsnöjen, leva livet, husdjur.
5. Cool, Välj du
6. Felice är den som alla vill ha, hon har ofta svarta kläder, men hon är alltid snäll mot alla!
7. Du får gärna använda cc
8. coola kläder

http://sims3saga.blogspot.se

 
Sims3tjejen

Sims3tjejen

1 maj 2013 09:46

1. Eleanor Swan
2. Tjej, Ungdom
3. På håret ska det varen brunt. Fast banda gärna ljust brunt och lite murkare brunt. Blåa ögon, solbränds aktigt
4. Kvällsnöje, Husdjur, I Rampljuset, Statsliv,
5. Hon ska ha egenskapen Vänlig,
6. Eleanor gillar att vara med sina kompisar. Honchar alltid haft lätt stötfångare nya kompisar.
7. Ja, du får använda CC
8. Hennes kläder ska vara i pastellfärger och gärna höga shorts och linne

http://Sims3tjejen.bloggplatsen.se

 
Ramme

Ramme

27 juni 2013 01:20

1. Johanna Everdeen
2. Kvinna,Tonåring
3.Rött hår och mörkblå ögon och ljus hud.
4.Årstider,stadsliv,övernaturligt,drömjobb,rampljuset,destination världen, universitetsliv, husdjur, kvällsnöjen och utomhuslyx,
5.Hon ska ha egenskapen ensamvarg.
6. Johanna har alltid kännt sig utanför. Både i och utanför skolan. Hon har haft svårt att skaffa nya vänner och har aldrig stått i rampljuset.
7.Bara cc till håret.
8. Inget mer att tillägga

http://TheSims3Cola.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara (the sims 3) - 28 november 2013 20:19


Jag vet att jag inte bloggat på ett tag och jag tror att jag kommer sluta blogga. Om ni vill veta varför jag slutar blogga så kommer här 3 punkter:   En blogg är väldigt krävande och behöver mycket tid som jag inte har. Jag tappat simslusten, ...

Av Sara (the sims 3) - 27 april 2013 09:44


Hej, jag har inte bloggat på ett par månader nu och jag har faktiskt ett par ursäkter!  För det första har jag haft Influensa och då var jag jätte sjuk och trött. Sedan så skolan. Och idag ska jag ha släktkalas eftersom att jag fyller år i morgon! ...

Av Sara (the sims 3) - 28 februari 2013 17:30

Förlåt för att det inte varit bloggning men det är så mycket med skolan och så! MEn nu kommer 30 dagars utmaning.   Dag 7: Det västa expansionpaketet och varför?   Destination världen tror jag. För att det borde vara lite mer semster inte bar...

Av Sara (the sims 3) - 23 februari 2013 10:15


Hej! Det kommer inte bli så mycket bloggning idag då jag ska ikvälll gå och se på Melodifestivalen!      Jag är jätte glad för att jag ska gå dit och titta. Fast jag vet inte vilka platser vi har...   För det var såhär att min mammas arbetskamr...

Översätt bloggen

Presentation


Hej jag är en tjej som älskar sims! Bli gärna vän med mig på thesims3.com där heter jag SARAVICKY

Lite om mig:

    

Vad jag håller på med:

*Ny Historia

 

*Guider

 

*Ett hemligt projekt om simmar

 

*Neddladdningstips

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska min sims historia vara?
 Komedi
 Romatisk
 Mystisk
 Skräck
 Sorglig

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Följ bloggen!

   

Länkar

Här kommer ett par bloggar som jag tycker om eller sånna jag läst. Och ibland kanske länkningar ifall jag har tävlingar:

 

Fanta Sims 3

Allt om sims

Rampljus

SimSim

Sims Dream

The Sims 3 Vici

The Sims 3 Flingisen

 

Om jag har glömt nån blogg eller om ni har nån blogg ni gillar så skriv gärna det i kommentarena eller så kanske du kan tipsa dig själv!


Skapa flashcards