thesims3bloggis

Alla inlägg under januari 2013

Av Sara (the sims 3) - 2 januari 2013 12:31

Hejsan!

Jag håller verligen med om en sak bloggen rampljus.bloggplatsen.se har skrivit. Hon tycker att det finns vissa saker som saknas i sims! Här kommer BARA NÅGRA av mina ideér om vad sims saknar (vissa av de skrev även rampljus)

  •  Att man ska typ kunna ha som en bondgård så att man kan ha grisar, kor, höns, kaniner och sådant.
  •  Att det ska finnas ett Zoo där det finns elefanter, giraffer lejon och mer.
  • Att det ska finnas vatten leksaker t ex vatten kanor och vatten pistoler.
  • Att det ska finnas ett vatten land på sommrana där man kan bada och ha kul.
  • Att man ska kunna åka på semster (inte bara upptäcka gravar utan också typ vara i turkiet eller spanien och sola bada, bara ha det som en riktig semster).
  • Att man ska kunna vara alver! Jag tycker de är så söta med sina spetsiga öron. Och det sägs att alver är släkt med älvor och älvor finns ju i sims så varför inte alver!?
  • Cirkus och tivollin som ska finnas i staden ibland där simmarna kan gå och åka karuseller och kolla på cirkusen.
  • Jag hade viljat att det skulle finnas lyxiga hotell där simmarna kan ta ledigt och få sevice (de hotellen som finns står bara där och ingen jobbar)
  • Jag går på gymnastik och där jag över på kullerbytor, hjula och göra volter och det är super kul! Så varför kan inte simmarna få öva på sånt här.
  • Man ska kunna vara astounaut och åka ut i rymden där det finns planeter man kan beöska.

Det var bara NÅGRA av mina ideér! Ni får jätte gjärna skriva i chatten vad ni saknar som inte finns i sims!

 


Översätt bloggen

Presentation


Hej jag är en tjej som älskar sims! Bli gärna vän med mig på thesims3.com där heter jag SARAVICKY

Lite om mig:

    

Vad jag håller på med:

*Ny Historia

 

*Guider

 

*Ett hemligt projekt om simmar

 

*Neddladdningstips

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur ska min sims historia vara?
 Komedi
 Romatisk
 Mystisk
 Skräck
 Sorglig

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Följ bloggen!

   

Länkar

Här kommer ett par bloggar som jag tycker om eller sånna jag läst. Och ibland kanske länkningar ifall jag har tävlingar:

 

Fanta Sims 3

Allt om sims

Rampljus

SimSim

Sims Dream

The Sims 3 Vici

The Sims 3 Flingisen

 

Om jag har glömt nån blogg eller om ni har nån blogg ni gillar så skriv gärna det i kommentarena eller så kanske du kan tipsa dig själv!


Ovido - Quiz & Flashcards